Scoliose therapie: De 6 beste natuurlijke remedies voor spinale kromming

Bewegungstherapie hilft bei Skoliose
Beweging therapie kan helpen bij scoliose-patiënten in het verlichten van de pijn in de rug. Andere scoliose therapieën in de foto ‘ s galeriebei sommige mensen kunnen van de rug, sinds het buigen wordt genoemd, scoliose en van de primaire of secundaire terug-of lage rugpijn. Echter, er zijn zachte Scoliose behandelingen die kunnen helpen.

Omdat, zelfs als er veel mensen weten niet dat De Natuurgeneeskunde heeft veel Scoliose behandelingen voor de wijdverbreide scoliose.

In onze galerij, vertellen wij u de meest succesvolle scoliose therapieën van de natuurlijke geneeskunde, die met succes zijn toegepast in het geval van blokkades in de wervelkolom.

Scoliose therapie Feldenkrais – een 47-jarige slachtoffer vertelde

Met 17 jaar, iets dat beïnvloed mijn leven ongelooflijk gebeurd: Een klasgenoot sprong me in school sport is zo sterk in de rug, dat ik volledig verlamd was, alleen het hoofd kon bewegen. Het was een traumatische ervaring. Een paar dagen later mijn conditie is verbeterd, ik kon weer bewegen. Toch, De angst voor terugval, en ik reed van daar op, niet meer sporten.

Met de geboorte van mijn twee kinderen, kreeg ik pijn in de rug. Een arts gediagnosticeerd, is me dat een schijf ontbreekt. Sport zou nuttig zijn geweest – maar nog steeds zou ik het niet vertrouwen om te trainen mij. De angst dat de verlamming ligt in weer op, zat te diep.

Door de scoliose therapie, Feldenkrais, en ik ben algemeen meer ontspannen en fitter

Ik ging naar de sportschool om te ontspannen met een Sauna of een stoombad. Op een Avond, zag ik door een Raam van een cursus Feldenkrais. Ik zag dat in het geval van de methode bewegingen heel langzaam draaien. En geloof: er is geen sport kan gebeuren door een ongeluk. Dus nam ik deel aan mijn eerste uur. In het geval van Feldenkrais, alledaagse bewegingen worden berecht in een lichte en speelse manier, in verschillende variaties. Dit kan Zittend, Staand of Liggend. Een voorbeeld: ga rechtop staan. Vervolgens zorgvuldig te observeren: Wat zijn het bekken, de wervelkolom, de schouders? Wat gebeurt er als de borst naar voren geschoven? Wanneer het weer rechtzetten, de wervelkolom vindt zijn natuurlijk Veel? Het was voor mij een ongelooflijke Aha-effecten.

Dus voor mij, stap voor stap werden vervangen door een slechte, mogelijk pathogene reeksen van bewegingen door nieuwe, gezonde. Met de verbeterde houding en gestabiliseerd ik mezelf emotioneel. Meestal ga ik heerlijk gecompenseerd van het uur. Vandaag, twee jaar later, mijn scoliose ongemak volledig verdwenen – en de angst dat zat er eerder. Maar ik doe het natuurlijk toch. Omdat de scoliose therapie, Feldenkrais, en ik ben algemeen meer ontspannen en fitter. Het doet me goed om hier te zijn.

Geef een reactie