Met Yoga-Oefeningen hoge bloeddruk permanent te verlagen

Ursula Karven macht jeden morgen Yoga-Übungen
Actrice Ursula Karven kracht elke Ochtend Yoga Oefeningen op een zachte Mat – ongeveer 15 tot 30 minuten. Het versterkt op de lange termijn, de hele spier en het cardiovasculaire Systeem, en voorkomt tegelijkertijd hoge bloeddruk vorYoga Oefeningen te verlichten, hoge bloeddruk, rugpijn, migraine, artrose, en depressie. De actrice Ursula Karven heeft geholpen Yoga, klachten om zich te ontdoen van die geplaagd wordt u tijdens en na de zwangerschap.

De prominente geval van Ursula Karven

Tijdens haar eerste zwangerschap in de tijd, de 30-jarige actrice Ursula Karven krijgt deze problemen terug die u kunt lopen van de pijn. De klachten blijven ook na de geboorte van het kind. Ursula Karven woont met haar man en pasgeboren zoon in Californië/USA. Daar kunt u de arts van een ongebruikelijk recept: Yoga. En het helpt! Na een paar weken is de pijn laat aanzienlijk omhoog. Sindsdien doet ze aan Yoga: Elke Ochtend, rolt, Ursula Karven je Yoga Mat en oefening 15 tot 30 minuten, twee keer per week traint ze, naast één of twee uur. Ondertussen is ze het Yoga-lerarenopleiding en zelfs cursussen.

Hoge bloeddruk – het geheim gevaar

Yoga is een oude leer uit Azië

Yoga is een filosofie, een leer die komt uit India en is een paar Duizend jaar oud. Het omvat fysieke Oefeningen, ademhaling, concentratie oefeningen en Meditatie. Met Yoga-Oefeningen wordt bereikt door het naleven van een bepaalde levensstijl, een gezonde balans tussen lichaam en ziel. Voor mij is deze filosofie inspireert, legt Ursula Karven. Er zijn verschillende manieren om Yoga te doen. Afhankelijk van de persoonlijke behoeften van de rustgevende aspect, kan het in de voorgrond of de fysieke Oefeningen, Asana ‘ s genoemd. Ik heb nog nooit gezweet, zoals Yoga, zegt de actrice. Want als de Asana ‘ s zijn uitgevoerd snel, Yoga is een vergelijkbaar effect heeft als dat van de Sport: het geheel van De spieren en het cardiovasculaire Systeem zijn opgeleid. Door de speciale ademhalingstechnieken in Yoga is ook heerlijk ontspannend en Stress tegen.

Yoga-Oefeningen zal ook helpen bij hoge bloeddruk

Yoga doet nog meer: Yoga-Oefeningen voor het verminderen van hoge bloeddruk, verlicht migraine en kan het stabiliseren van patiënten na een hartaanval, zei Dr. Niessen. Ook in het geval van een milde depressie Yoga aanzienlijk verlicht de symptomen. De combinatie van fysieke inspanning, concentratie en ontspanning, stimuleert de hersenen metabolisme. Het lichaam produceert meer neurotransmitters, die van belang zijn voor het geestelijk welzijn verantwoordelijk voor bijvoorbeeld het gelukshormoon Serotonine. Ursula Karven geholpen Yoga uit een diepe crisis in het leven, toen hun tweede zoon, Daniel, vier jaar oud, verdronken in een children ‘ s birthday Party. Zonder Yoga die ik niet zou hebben opgevangen, zegt de actrice. Yoga opent de ziel, het ontgift, en u kunt vegen van het Interieur.

Yoga Oefeningen voor het versterken van de

In geval van klachten in het gebied van de nek als in de onderrug, maar ook voor de knie en schouder problemen Yoga kan helpen heel goed, zegt de orthopaedist en ongeval chirurg, Dr. Günter Niessen. Om te helpen de spieren te versterken en het verbeteren van het uithoudingsvermogen, het is noodzakelijk, dat ten minste twee, te beweren dat het beter drie Keer per week en de te zwakke spiergroepen, legt Dr. Niessen. Het aantal herhalingen voor elke spiergroep kan worden als aanzienlijk meer dan twaalf. Hij waarschuwt echter niet te overexert jezelf: Als de spanningen te hoog zijn, de Yoga kan leiden tot de gewrichten ook schade en verwondingen. Therapeuten moeten gewas Yoga is dan ook gericht op de behoeften van de individuele patiënt, in plaats van alle deelnemers in een vak dezelfde Oefeningen. En: Iedereen die Yoga doet moet zich op zijn eigen grenzen – en te blijven van hen.

Drie Yoga Oefeningen voor thuis

Yoga hilft bei Bluthochdruck: Brücke

Yoga helpt met hypertensie: brug

De brug – strekt terug

Op de rug, benen gebogen, voeten dicht bij de Billen op de grond. Neem een diepe adem. Met de Adem langzaam in de brug. Deze achtereenvolgens Billen, rug, borst omhoog, zodat vanaf de knie tot aan de borst in een rechte lijn. Positie voor vijf ademhalingen. Dan langzaam terug naar de beginpositie.

Yoga hilft bei Bluthochdruck: Hund

Yoga helpt de hond een hoge bloeddruk:

De hond brengt aangename stretch

De start positie voor de Viervoetig. Bij Inademing, voeten omhoog. Nu uitademt, knieën van de grond op te tillen, strek de benen, het bekken naar boven, kom terug, hakken in de vloer dringt. De romp heeft om zijn recht. Vijf ademhalingen in de houding, de Adem in, de spanning in de rug en de benen voelen. Op de vijfde Adem langzaam met de voeten om de handen te lopen, om recht te staan. Vervolgens: bovenlichaam vortex vortex voor roll-up.

Yoga hilft bei Bluthochdruck: Katze

Yoga helpt de kat een hoge bloeddruk:

De kat – versterkt de wervelkolom

Op handen en voeten, de hand, de knieën onder de heupen (Viervoetig) gewrichten zijn direct onder de schouders. De rug is recht, de weergave gaat naar de handen. Neem een diepe adem, in de holle kruis – het uitzicht gaat naar de top. Op de Uitademing, een kat bult. De buik bij de navel naar de feed en kijk op de knieën. Tien herhalingen, de adem is het Tempo.

Geef een reactie